Evangelisatiecommissie
De Heere Jezus zegt: ‘Een ieder die Mij belijden zal voor de mensen, die zal Ik ook belijden voor Mijn Vader Die in de hemelen is,’ en: ‘Die tot Mij komt, zal Ik geenszins uitwerpen.’ (Mattheüs 10:32 en Johannes 6:37)
Het doel van de evangelisatiecommissie is onze medemens, die niets of nauwelijks van de Bijbel weet, bekend te maken met het Evangelie: de reddende boodschap van Jezus Christus. Evangeliseren is niet alleen een activiteit van een commissie, maar voor alle gemeenteleden.
Activiteiten van de commissie:
- Elke woensdag van 14:00 - 16:00 & zaterdag van 13:00 - 15:00 is onze kerk geopend. We spreken hier met mensen om er voor hen te zijn en waar kan het Evangelie door te geven. Er is gratis koffie en thee en daarnaast kan er ook geluisterd worden naar het orgelspel.
- Elk jaar verspreiden we een evangelisatiefolder in Sliedrecht met medewerking van een groep gemeenteleden.
- Verder evangeliseren we op de Kerkbuurt braderie en houden we Opendeur diensten.
- Voor de gemeenteleden en betrokkenen organiseren we regelmatig toerustingsavonden.
Agenda
Geen agendapunten bekend
Bestuursleden
| Voorzitter | Leo Voorthuijzen |
| 0184-701293 | |
| Secretaris | Jo-Anne Ottevanger |